A fogyókúra non-plusz ultrája: Calici
2015. április 28. írta: Chillizé

A fogyókúra non-plusz ultrája: Calici

 

 

A vírus megmutatta, hogy mit nekem lemondás, életmódváltás és vágy a súlycsökkentésre, a király mégis a Calici őfelsége. 48 órán keresztül annak is örültem, hogy folyadékot tudtam bevinni a szervezetembe, nem hogy szilárd ételt.

virus.JPG

Erőlködés nélküli fogyás.

Ami a feneség az egészbe, hogy szerintem úgy szabadultam meg három kilótól, hogy nem kellett erőlködnöm. Vírusos megbetegedés lévén a mellékhelyiségben sem kellett megfeszülni, hisz úgy ürült a szervezetemből a vírus folyékony halmazállapotban, hogy már a „Háború és Béke” vékonynak cseppet sem mondható kötetét is ki tudtam volna olvasni. A gondjaim akkor voltak nevetségesek, mikor nem tudtam eldönteni, hogy melyik felemmel forduljak a porcelánkagyló irányába. Így utólag vicces, az események középpontjában állva cseppet sem volt röhejes a szituáció.

vomit.jpg

A fertőzöttek társaságát azért ne keresd.

Persze senkit sem biztatok fogyókúrás célzattal a vírus beszerzésére, mert mellette a hangulatom nem éppen kezdő blog írói buzgóságomat erősítette, ki voltam terülve, mint egy béka. Most már a betegségen túl, újra belevetem magam a súlycsökkentők mindennapjaiba. Welcome back! :)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://chilize.blog.hu/api/trackback/id/tr717405664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása