Harapós kedvem van!
2015. március 18. írta: Chillizé

Harapós kedvem van!

A szépreményű utcalánynak az édesanyja is az ősi mesterséget űzi!

Harapnék, leginkább valami normális ennivalót. Ez a fogyókúra dolog kicsinál. Leginkább az idegpályáimat zabálja fel. Ebből is látszik, hogy a gyomorsav oldja az idegrendszer és punktum. Kezdek a környezetem agyára menni, mert mindenki látja, hogy valami nem oké, de még nem tudják, hogy micsoda. Arra figyelek fel, hogy recepteket mesélek és ételekről beszélgetek. A reggeli tojás-kefír kombó után már sírhatnékom van, pedig hol van még a fogyókúra vége. A lelkileg harmatgyenge egyének lépjék át a következő gondolatot: A kurvának is kurva az anyja éppen!!! Nincs gáz, maximum majd mindenki agyára megyek, szenvedjenek mások is, ne csak én! :)

red-hot-chilli-colors-35260822-500-333.jpg

Figyelj csak: négy hetes fogyókúrába kezdtem három napja. Lusta kisköcsög vagyok, úgyhogy az eszedbe ne jusson, hogy telepátiával elküldj futni, ugyanis rommá ment a térdem. Kellett nekem 12 évet táncolni, vessek ugye magamra. A kerékpározás még rendben lenne, ha nem egy 16 éves mountain-bikenak csúfolt valami lenne a seggem alatt. Be kell érni ezzel. Mától bringával járok dolgozni. Nyihááá... Tíz perc alatt bent vagyok, na ez kérem ló...pikula... Ha sétálok több kalóriát égetek, az talán szimpatikusabb. Apropó mozgás! Találtam otthon két súlyzót. Kemény kisköcsög vagyok, naponta 20-30 percet bevállalok. Váll, mell, bicepsz, tricepsz és mellé a felülések. Megy ez kérem szépen!

 

Másnap reggel nem tudom felemelni a kezem! Nem a kezemmel rángatom a fogkefét a számban, hanem a fejemet húzogatom a kitámasztott könyökömmel tartott fogkefén miközben a hányinger kerülgeti az alhasam környékét. Nem szokta az etnikum a szántást, kellett nekem rárontani a testmozgásra. Kefir-tojás-saláta. Ma megajándékozom magam 5 deka csirkemellel, kell az a szervezetemnek, fehérje rulez!

 

Korog a gyomrom, szenvedek veszettül. Pedig ugye az első nap még vidáman, de éhesen telt. Elmúlt! A második napon a fene majd meg evett, úgy haraptam volna valamit. Most a harmadik napon már érzem a győzelem közeledtét, kezd múlni a maró éhség. Estefelé már tudom mozgatni a jobb kezem... végre nyugodtan mehetek a toalettre, meg tudom markolni a papírt.

A bejegyzés trackback címe:

https://chilize.blog.hu/api/trackback/id/tr567280461

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása