Mazsolák vagytok mind! Az ünnep utórengései – falatokban!
2015. április 08. írta: Chillizé

Mazsolák vagytok mind! Az ünnep utórengései – falatokban!

Vajon a túrós süteményt a sors vagy az űrlények helyezték az arcom elé próbaképpen? Elbuktam vagy győztesen léptem ki a „harcból”, amit ezúttal a kalóriákkal folytatok?

Nincs válasz! Illetve lesz, de valószínűleg csak hetek múlva! A húsvéti küzdelemről már írtam, de így utólag visszagondolva csak és kizárólag egy eszmefuttatás volt, amely az első nap kártyavárként omlott össze, mint Győzike tekintete egy 6x6-os keresztrejtvény előtt. Íme egy kétszemélyes reggeli a húsvéti menüből. „Az ellenállás hasztalan” A Star Trek rajongói a borgokat idézve rontanának rá a sonkaszeletekre!

2015-04-06_10_15_45.jpg

A csábítás pazar étkek formájában vonult fel a színre. Chuck Norris ütötte a tarkómat miközben az első falatok felé nyúltam, de hát kéremszépen a húsvét az mégiscsak Húsvét. Egy piros betűs ünnep, amit illik a hagyományokat megtartva megünnepelni... legalábbis ami a zabálás részét illeti, mert hogy locsolkodni nem mentem senkihez.

Ha a kalóriatáblázatokba lesnék és tételesen átnézném, hogy mit és mennyit habzsoltam be a hosszú hétvégén, akkor nagy eséllyel harakirit követnék el magamon, stílszerűen egy fonott kaláccsal, esetleg halántékon lőném magam egy süteményes villával. Ez utóbbi a kezem közé is került egy családi ebéden, persze nem öngyilkossági céllal. Finom, túrós-meggyes torta darabolására és evésére használtam ezt a remek eszközt. Hallod... egy jedi elmetrükk sem tudott volna visszatartani a sütizéstől, pedig „Ti nem ezeket a robotokat keresitek” felkiáltással vetettem rá magam az édességre.

Egyetlen egy előnyöm van innentől minden saját magam által felállított szabállyal szemben: A kúrámat négy hetesre terveztem. A célként kitűzött 10 kilótól nem sikerült megszabadulnom, de a ledobott hét kilogrammot sem tartom rossz eredménynek. Ennek ellenére folytatom a fogyizást, bár a kúra intenzitása innentől picit alábbhagy: kenyeret, péksüteményt a továbbiakban sem szándékozom fogyasztani és előtérbe helyezem a „könnyű” köreteket, igyekszem minél kevesebb tésztát, krumplit fogyasztani és háttérbe szorítani a zsíros ételeket.

fat_cat_xlarge.jpeg

Hogy a bloggal mi lesz? Igazából nem tudom. Nagyjából csak magamnak írogattam, de egyelőre szándékomban áll a továbbiakban is lejegyzetelni a velem megesett fogyókúrás eseteket, elképzeléseket. Tervben van egy fogyis vagy kalóriaszegény recept-gyűjtemény létrehozása, de még nyitott könyv a következő agymenésem! Ha belestél és van ötleted vagy véleményed, akkor megköszönöm ha azt megosztod velem! (az sem baj, ha csíp, mint a kapszaicin!)

Chilizé

A bejegyzés trackback címe:

https://chilize.blog.hu/api/trackback/id/tr347349758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása